הטכניון מוקיר את ד”ר אנדרו ויטרבי

Erna and Andrew Viterbi, 1993

Erna and Andrew Viterbi, 1993

פרס אלברט אינשטיין מטעם ה-ATS, 1993

פרס אלברט אינשטיין הוא הכבוד הגדול ביותר הניתן בשם הטכניון על ידי ה-ATS – אגודת ידידי הטכניון בארה”ב. הפרס נוסד כהוקרה לפרופ’ אינשטיין על אהבתו לטכניון ועל קשריו החמים עמו. אינשטיין היה ממייסדי ה-ATS ב-1940, וב-1954 קיבל תואר דוקטור לשם כבוד מהטכניון. אחד המשפטים שאמר אז בטקס נשמע רלוונטי גם כיום: “כל עזרה שיהודֵי אמריקה מגישים לטכניון תורמת רבות לפיתוח כלכלתה של מדינת ישראל.”

 

 

 

 
Andrew Viterbi Receives the Technion Honorary Doctorate, 2000-web

דוקטור לשם כבוד, 2000

“בהוקרה על תרומתו העצומה לתורת המידע ולתורת התקשורת ועל השפעתו על המהפכה הטכנולוגית הנוכחית, ובעיקר על המצאתו של אלגוריתם ויטרבי לביטול הפרעות באמצעות תכנות דינמי. תרומתו הדרמטית לקידום ההיבטים התיאורטיים והיישומיים של טכנולוגיית CDMA קידמה את פיתוחן של מערכות התקשורת המתקדמות והחדשניות ביותר”.

 

 
Technion Medal

אות הטכניון, 2015

“בהוקרה על מסירותך רבת השנים לטכניון כפרופסור-אורח מיוחד, המשתף אותנו בתגליותיו החלוצות; ברחשי תודה על תמיכתך בסטודנטים לתארים מתקדמים, בפוסט-דוקטורנטים ובגיוס חברי סגל חדשים; ובהערכה על תרומתך הנדיבה לפקולטה להנדסת חשמל, שתבטיח ותעצים את מעמדו של הטכניון בחזיתן של הנדסת החשמל והנדסת המחשבים בישראל ובעולם, ותבטיח כי החדשנות הטכנולוגית החיונית לכלכלת ישראל ולביטחונה תימשך בדורות הבאים.”